Szukasz wsparcia technicznego dla swojego biznesu?

Zobacz co mogę dla Ciebie zrobić!

Lata pracy we wsparciu technicznym oraz praktyka w korzystaniu z Wordpressa (system zarządzania treścią, do tworzenia stron internetowych) i MailerLita (system do e-mail marketingu) zaowocowały ofertą, którą dla Ciebie przygotowałam.

Sprawdź jak mogę Ci pomóc?

Bezpłatne spotkanie

W trakcie 30 min. rozmowy poznajemy się i omawiamy Twoje potrzeby. Jeśli obie zgodzimy się na współpracę, przechodzimy do szczegółów.

Szczegóły współpracy

Ustalamy zasady współpracy oraz konkretny zakres wsparcia. W tym momencie jestem w stanie wycenić pracę i określić czy rozliczenie będzie godzinowe czy za projekt.

Informacja zwrotna

W ciągu 3 dni roboczych od momentu spotkania, otrzymujesz podsumowanie naszych ustaleń co do zakresu oraz zasad współpracy wraz z prośbą o przesłanie danych niezbędnych do umowy.

Niezbędne dokumenty

Po mailowej akceptacji naszych ustaleń, przygotowuję umowę  z załącznikami* i przesyłam Ci do podpisania. 

* załączniki są opcjonalne, w zależności od specyfiki współpracy

Zaczynamy działać!

Podpisujemy niezbędne dokumenty i zaczynam działać!

Poniżej znajdziesz przykładowe zadania, które mogę wykonać w ramach WSPARCIA TECHNICZNEGO.  Każdą z usług wyceniam indywidulanie, po wstępnej rozmowie.

OPIEKA WORDPRESS

  • regularna aktualizacja CMS WordPress,  motywu,  wtyczek
  • aktualizacja treści osadzonych na stronie (tekstów, grafik, zdjęć, itd.)
  • dodawanie wpisów blogowych
  • dodawanie produktów do e-sklepu (woocommerce)

STRONY WORDPRESS

  • wykonanie landing page  (strony sprzedażowej)
  • wykonanie strony zapisu na listę zainteresowanych wydarzeniem, produktem lub usługą wraz z osadzeniem formularza zapisu z systemu do e-mail marketingu,
  • budowanie podstron dla istniejących już stron

PRZYKŁADY REALIZACJI

Zadbaj o klientów i/lub obserwatorów

Media społecznościowe nie są nam dane na zawsze. Świetność niektórych platform przemija, a na ich miejscu pojawiają się nowe. Ich obecność w świecie online zależna jest od decyzji ich „właścicieli”. Nie warto zatem uzależniać istnienia swojej firmy, marki czy bloga od mediów społecznościowych.

Co stanie się gdy znikną lub stracisz do nich dostęp? 

Zainwestuj w swoją stronę internetową. Dodatkowo postaw na budowanie ścieżek klientów lub/i obserwatorów w systemie do e-mail marketingu np. MailerLite. 

Nie wiesz jak to zrobić? Umów się na bezpłatną, 30 minutową rozmowę, a znajdziemy rozwiązanie odpowiednie dla Ciebie.

MailerLite

system do email marketingu

→ wdrożenie MailerLite na stronie opartej o CMS WordPress,

konfiguracja konta MailerLite (autoryzacja domeny),

→ utworzenie formularzy zapisu na newsletter/na listę zainteresowanych,

→ przygotowanie ścieżek klientów/obserwatorów tj. zautomatyzowanej sekwencji maili po zakupie lub zapisie,  wysyłanych w określonych warunkach i określonym czasie,

tworzenie grup odbiorców i segmentacji odbiorców.

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Prowadzenie biznesu, od strony zaplecza technicznego, to nie tylko strona www i program do e-mail marketingu. To również inne narzędzia, aplikacje i systemy. Jeśli obsługa techniczna, działanie systemów czy aplikacji są dla Ciebie poważnym wyzwaniem. Chcesz coś ulepszyć, ale nie wiesz jak to zrobić? Umów się na bezpłatną rozmowę i powiedz jak mogę Ci pomóc. 

Pytania i odpowiedzi

Sposób rozliczenia zależy od szczegółów współpracy. W większości współprac rozliczam się w formie stawki godzinowej – płacisz za czas, który poświęcam na pracę nad Twoimi projektami. Możliwe jest również rozliczenie w formie projektowej – stała stawka za cały projekt (wykonanie wszystkich zadań).

Oczywiście, jeśli ustalimy rozliczenie w formie godzinowej. Na początku ustalamy szczegóły współpracy, w tym sposób raportowania lub ewidencjonowania godzin pracy. Najczęściej klientki otrzymują dostęp do narzędzia Toggl, gdzie na bieżąco mogą monitorować mój czas pracy nad ich projektami. Innym sposobem jest cykliczne (tygodniowe lub miesięczne) wysyłanie raportu czasu pracy e-mailem lub wypełnianie czasu pracy w arkuszu Google.

Najczęściej dostosowuję się do klientów i korzystam z narzędzi, z których oni korzystają. Jeśli widzę potrzebę wprowadzenia jakiegoś narzędzia lub zmiany obecnie stosowanego, proponuję je klientowi.

Moim celem jest wsparcie, ale również, zoptymalizowanie i usprawnienie pracy moich klientów.

Masz jeszcze wątpliwości?

Ola Osewska-Maj
Shopping Cart
Scroll to Top