Krok do idealnej obslugi Klienta - zasada 2 xUSA

Zrób krok w stronę idealnej obsługi klienta – metoda 2 razy USA

Zapewne już wiesz, jak ważną rolę odgrywa jakość obsługi klienta w biznesie. Może wynieść biznes na wyżyny, ale równie dobrze potrafi go pogrążyć. Zrób pierwszy krok w stronę idealnej obsługi klienta, przeczytaj ten krótki wpis i zastanów się, ile z tych punktów stosujesz.

Zdradzę Ci klucz do idealnej obsługi klienta, takiej która umacnia, pozwala budować relacje.
Nie bój się dzielić tym sekretem z innymi. Choć mnie to się wydaje oczywiste, zauważyłam, że nie dla każdego tak jest, niestety…
Zasada, o której pisze to 2 razy USA. A co to dokładnie znaczy? Już tłumaczę.

Zrób krok do idealnej obsługi klienta, zacznij od prostej zasady!

2U

  • Uśmiech – rozmawiając, pisząc z klientem uśmiechaj się – klient to czuje (nawet jeśli Cię nie widzi).
  • Uczciwość – bądź uczciwa (-y) jeśli decydujesz się coś wykonać, zrób to w terminie – bez wymówek.

2S

  • Szczerość – bądź szczery z klientem, nie oszukuj, nie wymyślaj. Jeśli coś poszło nie po Twojej myśli lub nie wyrobisz się w terminie – daj o tym znać klientowi.
  • Szacunek – nie wywyższaj się, klient ma prawo nie znać się na tych samych rzeczach co Ty, tak jak Ty się na wszystkim nie znasz. Szanuj go, bo dzięki niemu zarabiasz lub możesz zarobić pieniądze.

2A

  • Autentyczność – bądź autentyczna (-y), wierz mocno w to co robisz, co sprzedajesz, co wspierasz, nie graj, nie udawaj kogoś kim nie jesteś!
  • Asertywność – bądź asertywna(-y)- nie bój się mówić TAK i NIE- bo asertywność to również sztuka mówienia TAK.

Relacje i komunikacja

Zasada powyżej stanowi klucz do utrzymania długofalowych relacji z klientem, aczkolwiek jest jeszcze jedna, nadrzędna, najważniejsza zasada, bez której nic się nie wydarzy: Wsłuchaj się w potrzeby klienta, słuchaj i usłysz co do Ciebie mówi, czego potrzebuje!

Te zasady są uniwersalne, do zastosowania w każdej branży np. z partnerami biznesowymi oraz życiu prywatnym.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Shopping Cart
Scroll to Top