cześć!
Nazywam się Ola Osewska-Maj i jestem Kierowniczką.
W moim słowniku nie ma wyrażeń:
- to niemożliwe,
- tego nie da się zrobić,
- to jest przecież oczywiste.
Od 2003 roku, przez 15 lat pracowałam w francuskiej firmie, w dziale IT Helpdesk, dla klientów z branży Retail. Przeszłam przez wszystkie dostępne stanowiska od konsultanta po kierowniczkę całego działu helpdesk.
Od 2019 roku prowadzę własny biznes. Wykorzystuję zdobyte doświadczenie i stale się rozwijam, aby skutecznie wspierać swoich klientów.


O mnie
Zawodowo, jestem specjalistką obsługi i wsparcia klienta oraz menadżerką projektów w biznesach online.
Prywatnie, jestem mamą 2 wspaniałych dziewczynek oraz nieperfekcyjną żoną. Kocham kawę i dobre jedzenie. Relaksuję się czytając książki, układając puzzle lub rozwiązując krzyżówki.
Seriale, które oddają mój sposób bycia:
- „Sherlock” – lubię zadawać pytania, jestem bardzo dobrym obserwatorem, uważnie słucham, wyciągam wnioski i proponuję rozwiązania
- „Szpital New Amsterdam” – tak jak Max – dyrektor medyczny szpitala, zadaję często pytanie: Jak mogę Ci pomóc? i z uważnością słucham rozmówcy. Uważam, że nie ma sytuacji bez wyjścia. Zawsze szukam prostych rozwiązań.
Wartości i misja
U moich partnerów biznesowych cenię szczerość, autentyczność oraz pasję z jaką oddają się swoim biznesom.
Moją misją jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biznesach online poprzez stosowanie prostych rozwiązań i automatyzacji.
Celem – pomoc w realizacji zawodowych celów moich klientów.
Uważam, że nie ma rzeczy niemożliwych!
Jak mogę Ci pomóc?
Pracuję głównie na zapleczu biznesów online.
Jako Kierowniczka (Projektów) zamieniam marzenia i cele moich klientów w realny plan. Wspieram i nadzoruję cały proces realizacji wydawania produktów cyfrowych np. ebooków, kursów, itd. – od pomysłu do sprzedaży.
Jako specjalistka wsparcia i obsługi klienta pomagam przedsiębiorcom zadbać o wrażenia i doświadczenia ich klientów.
Dodatkowo, swoje doświadczenie wykorzystuję prowadząc konsultacje lub spotkania mentoringowe.
Daj znać jaki pomysł chodzi Ci po głowie, a ja Ci powiem jak można go zrealizować.
KOMPETENCJE
od 7 do 20 osób (rekrutacja, szkolenie, asysta oraz wsparcie pracowników merytoryczne i operacyjne).
prowadzenie rocznych spotkań podsumowujących pracę pracowników działu/ działów
- korespondencja z klientami firmy
- nadawanie priorytetów maili
- nadzorowanie zleceń priorytetowych aż do ich zakończenia
tworzenie różnego rodzaju raportów w formie tabel w Excelu (arkuszach Google), prezentacji w Power Point (Prezentacje Google) oraz dokumentacji w Word (Dokumenty Google)
- tworzenie prostych stron www
- tworzenie stron zapisu, lądowania spójnych ze stroną główną
- tworzenie harmonogramu projektu,
- wyznaczanie priorytetów,
- koordynacja realizacji poszczególnych etapów i zadań projektu,
- monitorowanie i raportowanie postępów
pracowanie, optymalizacja oraz aktualizacja dokumentacji oraz wewnętrznych procedur firmy
- konfiguracja systemu do email marketingu,
- tworzenie grup i segmentów subskrybentów,
- tworzenie formularzy i osadzanie na stronie,
- tworzenie automatyzacji tj. sekwencji maili
Chętnie poznaję nowe technologie, aplikacje, narzędzia, które ułatwiają mi pracę (i życie). Oto niektóre z aplikacji, narzędzi, które znam i, z których korzystam:
- Asana
- Trello
- Evernote
- Skype
- Slack
- Toggl
- Canva
- Crello
- Lumen5
- i inne…
Ludzie mogą zapomnieć co powiedziałeś, mogą zapomnieć co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli.W głównej mierze to doświadczenie zawodowe mnie tego nauczyło. I nie znaczy to, że z moich ust usłyszysz tylko komplementy. Uważam, że nawet trudne tematy można poruszyć w spokojny sposób. Zawsze dbam o dobre relacje i sprawną, jasną komunikację. Ważę słowa zanim ich użyję, staram się nie dać ponieść złym emocjom w trakcie rozmowy. Czasem wolę odpuścić temat i dać sobie i rozmówcy czas, żeby ochłonąć.


Oczami innych



