Cześć!

Nazywam się Ola Osewska-Maj i jestem Kierowniczką.

W moim słowniku nie ma wyrażeń:

  • to niemożliwe,
  • tego nie da się zrobić,
  • to jest przecież oczywiste.

Od 2003 roku, przez 15 lat pracowałam w francuskiej firmie, w dziale IT Helpdesk (techniczno-informatyczne wsparcie), dla klientów z branży Retail. Przeszłam przez wszystkie dostępne stanowiska od konsultanta po kierowniczkę całego działu helpdesk. 

Od 2019 roku prowadzę własny biznes. Wykorzystuję zdobyte doświadczenie i stale się rozwijam, aby skutecznie wspierać swoich klientów.

Ola Osewska-Maj

O mnie

Zawodowo, jestem specjalistką obsługi i technicznego wsparcia klienta oraz menadżerką projektów w biznesach online. 

Prywatnie, jestem mamą 2 wspaniałych dziewczynek oraz nieperfekcyjną żoną. Kocham kawę i dobre jedzenie. Relaksuję się czytając książki, układając puzzle lub rozwiązując krzyżówki.

Seriale, które oddają mój sposób bycia:

  •  „Sherlock” – lubię zadawać pytania, jestem bardzo dobrym obserwatorem, uważnie słucham, wyciągam wnioski i proponuję rozwiązania
  • „Szpital New Amsterdam” – tak jak Max – dyrektor medyczny szpitala, zadaję często pytanie:  Jak mogę Ci pomóc? i z uważnością słucham rozmówcy. Uważam, że nie ma sytuacji bez wyjścia. Zawsze szukam prostych rozwiązań.

Wartości i misja

U moich partnerów biznesowych cenię szczerość, autentyczność oraz pasję z jaką oddają się swoim biznesom.

Moją misją jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biznesach online poprzez stosowanie prostych rozwiązań i automatyzacji.

Celem – usuwanie kłód spod nóg oraz motywowanie moich klientów na drodze do realizacji ich zawodowych marzeń.

Uważam, że nie ma rzeczy niemożliwych!

Jak mogę Ci pomóc?

Pracuję głównie na zapleczu biznesów online.

Jako Kierowniczka (Projektów) zamieniam marzenia i cele moich klientów w realny plan. Wspieram i nadzoruję cały proces realizacji wydawania produktów cyfrowych np. ebooków, kursów, itd. – od pomysłu do sprzedaży.

Jako specjalistka wsparcia i obsługi klienta pomagam przedsiębiorcom zadbać o wrażenia i doświadczenia ich klientów.

Dodatkowo, swoje doświadczenie wykorzystuję prowadząc konsultacje lub spotkania mentoringowe.

Daj znać jaki pomysł chodzi Ci po głowie, a ja Ci powiem jak można go zrealizować.

Moje kompetencje

od 7 do 20 osób (rekrutacja, szkolenie, asysta oraz wsparcie pracowników merytoryczne i operacyjne).

prowadzenie rocznych spotkań podsumowujących pracę pracowników działu/ działów

  • korespondencja z klientami firmy
  • nadawanie priorytetów maili
  • nadzorowanie zleceń priorytetowych aż do ich zakończenia

tworzenie różnego rodzaju raportów w formie tabel w Excelu (arkuszach Google), prezentacji w Power Point (Prezentacje Google) oraz dokumentacji w Word (Dokumenty Google)

  • tworzenie prostych stron www
  • tworzenie stron zapisu, lądowania spójnych ze stroną główną
  • tworzenie harmonogramu projektu,
  • wyznaczanie priorytetów,
  • koordynacja realizacji poszczególnych etapów i zadań projektu,
  • monitorowanie i raportowanie postępów

pracowanie, optymalizacja oraz aktualizacja dokumentacji oraz wewnętrznych procedur firmy

  • konfiguracja systemu do email marketingu,
  • tworzenie grup i segmentów subskrybentów,
  • tworzenie formularzy i osadzanie na stronie,
  • tworzenie automatyzacji tj. sekwencji maili

Ukończyłam kursy stworzone przez MailerLite Academy. Zdobytą wiedzę stosuję w praktyce zarówno w swoim biznesie, jak i u moich klientek.

 

Chętnie poznaję nowe technologie, aplikacje, narzędzia, które ułatwiają mi pracę (i życie). Oto niektóre z aplikacji, narzędzi, które znam i, z których korzystam: 

  • Asana
  • Trello
  • Evernote
  • Skype
  • Slack
  • Toggl
  • Canva
  • Crello
  • Lumen5
  • i inne…
Zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym przyświecają mi słowa Mayi Angelou:

Ludzie mogą zapomnieć co powiedziałeś, mogą zapomnieć co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli.

W głównej mierze to doświadczenie zawodowe mnie tego nauczyło. I nie znaczy to, że z moich ust usłyszysz tylko komplementy. Uważam, że nawet trudne tematy można poruszyć w spokojny sposób. Zawsze dbam o dobre relacje i sprawną, jasną komunikację. Ważę słowa zanim ich użyję, staram się nie dać ponieść złym emocjom w trakcie rozmowy. Czasem wolę odpuścić temat i dać sobie i rozmówcy czas, żeby ochłonąć.
Ola Osewska Maj Kierowniczka

Oczami innych

Bardzo gorąco polecam współpracę z Olą Osewską-Maj. To godna zaufania osoba, której bez problemu oddelegowywałam część moich prac związanych z WordPressem oraz copywritingiem. Ola bardzo szybko przyswaja nowe informacje, szuka samodzielnie rozwiązań i świetnie komunikuje się z Klientem. W obszarach związanych z WordPressem wykazała się dużą samodzielnością, co bardzo ułatwiało mi pracę, gdyż sama działając w branży od 2007 r. jestem wymagająca. Jeśli szukacie godnej zaufania Wirtualnej Asystentki, która wykona pracę odpowiedzialnie i terminowo, Ola jest tutaj idealna. Bardzo polecam!
Miałam przyjemność odbyć indywidualne konsultacje z Olą. Ola to skarbnica wiedzy dot. między innymi obsługi klienta oraz planowania i prowadzenia projektów. Stoją za nią lata doświadczenia, a charakteryzują duża empatia i otwarty umysł. Bardzo rzeczowo podchodzi do konsultacji. W ich czasie jest skupiona dokładnie na potrzebach klienta i podsuwa konkretne wskazówki, jak działać i przykładowe rozwiązania problemów. Wszystkim, którzy chcą rozwijać się w obszarze obsługi klienta i planowania projektów, polecam konsultacje z Olą.
Paulina Chmielewska
Współpracuję z Olą już od ponad 2 lat. W tym czasie poznałam Olę, jako ciepłą, otwartą i przede wszystkim profesjonalną osobę. Ma zawsze otwartą głowę na pomysły, sama wychodzi z inicjatywami i cudownie odczytuje moje potrzeby. Do tego potrafi ze stoickim spokojem gasić pożary techniczne. Jestem ogromnie wdzięczna, że Ola pracuje razem ze mną! Oby jak najdłużej 🙂
Shopping Cart
Scroll to Top