Cześć!

Nazywam się Ola Osewska-Maj i jestem Kierowniczką.

W moim słowniku nie ma wyrażeń:

  • to niemożliwe,
  • tego nie da się zrobić,
  • to jest przecież oczywiste.

Od 2003 roku, przez 15 lat pracowałam w francuskiej firmie, w dziale IT Helpdesk, dla klientów z branży Retail. Przeszłam przez wszystkie dostępne stanowiska od konsultanta po kierowniczkę całego działu helpdesk. 

Od 2019 roku prowadzę własny biznes. Wykorzystuję zdobyte doświadczenie i stale się rozwijam, aby skutecznie wspierać swoich klientów.

Ola Osewska-Maj

O mnie

Zawodowo, jestem specjalistką obsługi i wsparcia klienta oraz menadżerką projektów w biznesach online. 

Prywatnie, jestem mamą 2 wspaniałych dziewczynek oraz nieperfekcyjną żoną. Kocham kawę i dobre jedzenie. Relaksuję się czytając książki, układając puzzle lub rozwiązując krzyżówki.

Seriale, które oddają mój sposób bycia:

  •  „Sherlock” – lubię zadawać pytania, jestem bardzo dobrym obserwatorem, uważnie słucham, wyciągam wnioski i proponuję rozwiązania
  • „Szpital New Amsterdam” – tak jak Max – dyrektor medyczny szpitala, zadaję często pytanie:  Jak mogę Ci pomóc? i z uważnością słucham rozmówcy. Uważam, że nie ma sytuacji bez wyjścia. Zawsze szukam prostych rozwiązań.

Wartości i misja

U moich partnerów biznesowych cenię szczerość, autentyczność oraz pasję z jaką oddają się swoim biznesom.

Moją misją jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biznesach online poprzez stosowanie prostych rozwiązań i automatyzacji.

Celem – pomoc w realizacji zawodowych celów moich klientów.

Uważam, że nie ma rzeczy niemożliwych!

Jak mogę Ci pomóc?

Pracuję głównie na zapleczu biznesów online.

Jako Kierowniczka (Projektów) zamieniam marzenia i cele moich klientów w realny plan. Wspieram i nadzoruję cały proces realizacji wydawania produktów cyfrowych np. ebooków, kursów, itd. – od pomysłu do sprzedaży.

Jako specjalistka wsparcia i obsługi klienta pomagam przedsiębiorcom zadbać o wrażenia i doświadczenia ich klientów.

Dodatkowo, swoje doświadczenie wykorzystuję prowadząc konsultacje lub spotkania mentoringowe.

Daj znać jaki pomysł chodzi Ci po głowie, a ja Ci powiem jak można go zrealizować.

Moje kompetencje

od 7 do 20 osób (rekrutacja, szkolenie, asysta oraz wsparcie pracowników merytoryczne i operacyjne).

prowadzenie rocznych spotkań podsumowujących pracę pracowników działu/ działów

  • korespondencja z klientami firmy
  • nadawanie priorytetów maili
  • nadzorowanie zleceń priorytetowych aż do ich zakończenia

tworzenie różnego rodzaju raportów w formie tabel w Excelu (arkuszach Google), prezentacji w Power Point (Prezentacje Google) oraz dokumentacji w Word (Dokumenty Google)

  • tworzenie prostych stron www
  • tworzenie stron zapisu, lądowania spójnych ze stroną główną
  • tworzenie harmonogramu projektu,
  • wyznaczanie priorytetów,
  • koordynacja realizacji poszczególnych etapów i zadań projektu,
  • monitorowanie i raportowanie postępów

pracowanie, optymalizacja oraz aktualizacja dokumentacji oraz wewnętrznych procedur firmy

  • konfiguracja systemu do email marketingu,
  • tworzenie grup i segmentów subskrybentów,
  • tworzenie formularzy i osadzanie na stronie,
  • tworzenie automatyzacji tj. sekwencji maili

Ukończyłam kursy stworzone przez MailerLite Academy. Zdobytą wiedzę stosuję w praktyce zarówno w swoim biznesie, jak i u moich klientek.

 

Chętnie poznaję nowe technologie, aplikacje, narzędzia, które ułatwiają mi pracę (i życie). Oto niektóre z aplikacji, narzędzi, które znam i, z których korzystam: 

  • Asana
  • Trello
  • Evernote
  • Skype
  • Slack
  • Toggl
  • Canva
  • Crello
  • Lumen5
  • i inne…
Zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym przyświecają mi słowa Mayi Angelou:

Ludzie mogą zapomnieć co powiedziałeś, mogą zapomnieć co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli.

W głównej mierze to doświadczenie zawodowe mnie tego nauczyło. I nie znaczy to, że z moich ust usłyszysz tylko komplementy. Uważam, że nawet trudne tematy można poruszyć w spokojny sposób. Zawsze dbam o dobre relacje i sprawną, jasną komunikację. Ważę słowa zanim ich użyję, staram się nie dać ponieść złym emocjom w trakcie rozmowy. Czasem wolę odpuścić temat i dać sobie i rozmówcy czas, żeby ochłonąć.
Ola Osewska Maj Kierowniczka

Oczami innych

Bardzo gorąco polecam współpracę z Olą Osewską-Maj. To godna zaufania osoba, której bez problemu oddelegowywałam część moich prac związanych z WordPressem oraz copywritingiem. Ola bardzo szybko przyswaja nowe informacje, szuka samodzielnie rozwiązań i świetnie komunikuje się z Klientem. W obszarach związanych z WordPressem wykazała się dużą samodzielnością, co bardzo ułatwiało mi pracę, gdyż sama działając w branży od 2007 r. jestem wymagająca. Jeśli szukacie godnej zaufania Wirtualnej Asystentki, która wykona pracę odpowiedzialnie i terminowo, Ola jest tutaj idealna. Bardzo polecam!
Miałam przyjemność odbyć indywidualne konsultacje z Olą. Ola to skarbnica wiedzy dot. między innymi obsługi klienta oraz planowania i prowadzenia projektów. Stoją za nią lata doświadczenia, a charakteryzują duża empatia i otwarty umysł. Bardzo rzeczowo podchodzi do konsultacji. W ich czasie jest skupiona dokładnie na potrzebach klienta i podsuwa konkretne wskazówki, jak działać i przykładowe rozwiązania problemów. Wszystkim, którzy chcą rozwijać się w obszarze obsługi klienta i planowania projektów, polecam konsultacje z Olą.
Paulina Chmielewska
Współpracuję z Olą już od ponad 2 lat. W tym czasie poznałam Olę, jako ciepłą, otwartą i przede wszystkim profesjonalną osobę. Ma zawsze otwartą głowę na pomysły, sama wychodzi z inicjatywami i cudownie odczytuje moje potrzeby. Do tego potrafi ze stoickim spokojem gasić pożary techniczne. Jestem ogromnie wdzięczna, że Ola pracuje razem ze mną! Oby jak najdłużej 🙂
Shopping Cart
Scroll to Top