Cześć!
Nazywam się Ola Osewska-Maj i jestem Kierowniczką.
W moim słowniku nie ma wyrażeń:
- to niemożliwe,
- tego nie da się zrobić,
- to jest przecież oczywiste.
Od 2003 roku, przez 15 lat pracowałam w francuskiej firmie, w dziale IT Helpdesk (techniczno-informatyczne wsparcie), dla klientów z branży Retail. Przeszłam przez wszystkie dostępne stanowiska od konsultanta po kierowniczkę całego działu helpdesk.
Od 2019 roku prowadzę własny biznes. Wykorzystuję zdobyte doświadczenie i stale się rozwijam, aby skutecznie wspierać swoich klientów.
O mnie
Zawodowo, jestem specjalistką obsługi i technicznego wsparcia klienta oraz menadżerką projektów w biznesach online.
Prywatnie, jestem mamą 2 wspaniałych dziewczynek oraz nieperfekcyjną żoną. Kocham kawę i dobre jedzenie. Relaksuję się czytając książki, układając puzzle lub rozwiązując krzyżówki.
Seriale, które oddają mój sposób bycia:
- „Sherlock” – lubię zadawać pytania, jestem bardzo dobrym obserwatorem, uważnie słucham, wyciągam wnioski i proponuję rozwiązania
- „Szpital New Amsterdam” – tak jak Max – dyrektor medyczny szpitala, zadaję często pytanie: Jak mogę Ci pomóc? i z uważnością słucham rozmówcy. Uważam, że nie ma sytuacji bez wyjścia. Zawsze szukam prostych rozwiązań.
Wartości i misja
U moich partnerów biznesowych cenię szczerość, autentyczność oraz pasję z jaką oddają się swoim biznesom.
Moją misją jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biznesach online poprzez stosowanie prostych rozwiązań i automatyzacji.
Celem – usuwanie kłód spod nóg oraz motywowanie moich klientów na drodze do realizacji ich zawodowych marzeń.
Uważam, że nie ma rzeczy niemożliwych!
Jak mogę Ci pomóc?
Pracuję głównie na zapleczu biznesów online.
Jako Kierowniczka (Projektów) zamieniam marzenia i cele moich klientów w realny plan. Wspieram i nadzoruję cały proces realizacji wydawania produktów cyfrowych np. ebooków, kursów, itd. – od pomysłu do sprzedaży.
Jako specjalistka wsparcia i obsługi klienta pomagam przedsiębiorcom zadbać o wrażenia i doświadczenia ich klientów.
Dodatkowo, swoje doświadczenie wykorzystuję prowadząc konsultacje lub spotkania mentoringowe.
Daj znać jaki pomysł chodzi Ci po głowie, a ja Ci powiem jak można go zrealizować.
Moje kompetencje
od 7 do 20 osób (rekrutacja, szkolenie, asysta oraz wsparcie pracowników merytoryczne i operacyjne).
prowadzenie rocznych spotkań podsumowujących pracę pracowników działu/ działów
- korespondencja z klientami firmy
- nadawanie priorytetów maili
- nadzorowanie zleceń priorytetowych aż do ich zakończenia
tworzenie różnego rodzaju raportów w formie tabel w Excelu (arkuszach Google), prezentacji w Power Point (Prezentacje Google) oraz dokumentacji w Word (Dokumenty Google)
- tworzenie prostych stron www
- tworzenie stron zapisu, lądowania spójnych ze stroną główną
- tworzenie harmonogramu projektu,
- wyznaczanie priorytetów,
- koordynacja realizacji poszczególnych etapów i zadań projektu,
- monitorowanie i raportowanie postępów
pracowanie, optymalizacja oraz aktualizacja dokumentacji oraz wewnętrznych procedur firmy
- konfiguracja systemu do email marketingu,
- tworzenie grup i segmentów subskrybentów,
- tworzenie formularzy i osadzanie na stronie,
- tworzenie automatyzacji tj. sekwencji maili
Ukończyłam kursy stworzone przez MailerLite Academy. Zdobytą wiedzę stosuję w praktyce zarówno w swoim biznesie, jak i u moich klientek.
Chętnie poznaję nowe technologie, aplikacje, narzędzia, które ułatwiają mi pracę (i życie). Oto niektóre z aplikacji, narzędzi, które znam i, z których korzystam:
- Asana
- Trello
- Evernote
- Skype
- Slack
- Toggl
- Canva
- Crello
- Lumen5
- i inne…
W głównej mierze to doświadczenie zawodowe mnie tego nauczyło. I nie znaczy to, że z moich ust usłyszysz tylko komplementy. Uważam, że nawet trudne tematy można poruszyć w spokojny sposób. Zawsze dbam o dobre relacje i sprawną, jasną komunikację. Ważę słowa zanim ich użyję, staram się nie dać ponieść złym emocjom w trakcie rozmowy. Czasem wolę odpuścić temat i dać sobie i rozmówcy czas, żeby ochłonąć.Ludzie mogą zapomnieć co powiedziałeś, mogą zapomnieć co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli.