Kategorie artykułów
Blog OKIEM KIEROWNICZKI
czyli mój subiektywny punk widzenia na zarządzanie i obsługę klienta.
To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłam w trakcie całej kariery zawodowej.
Wierzę, że znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.
Zapraszam!
Najnowsze artykuły
Jak przygotować się do urlopu prowadząc biznes online?
Potencjalny czas czytania: 2 minuty Dobrze jest wyjechać na urlop i kompletnie odciąć się od pracy. Jednak czy to możliwe prowadząc biznes online? Owszem, ale najpierw warto zadbać o kilka tematów. Dzięki …
Zarządzanie projektami we własnym biznesie
Potencjalny czas czytania: 3 minuty Postanowiłam napisać ten artykuł, aby przedstawić Ci mój sposób na organizację pracy w biznesie. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że prowadzenie własnego, małego biznesu …
Lubię poniedziałki, a Ty?
Potencjalny czas czytania: 2 minuty Lubię poniedziałki, serio! Wiem, że niektórym osobom trudno jest w to uwierzyć, ale tak naprawdę jest. Dawniej na samą myśl o poniedziałku mroziło mi krew w żyłach. Poniedziałek nie kojarzył …
Jak radzić sobie z trudnym klientem – zmień perspektywę!
Potencjalny czas czytania: 3 minuty Najczęściej zadawanym pytaniem w kontekście obsługi i wsparcia klienta, jest jak radzić sobie z trudnym odbiorcą. Oczywiście każde dotyczy trochę innego aspektu tego …
Mapa podróży klienta
Potencjalny czas czytania: 3 minuty Wyobraź sobie, że chcesz wyjechać w wakacyjną podróż. Na razie nie wiesz gdzie chcesz jechać, co chcesz zwiedzać i jak odpoczywać. Dlatego decydujesz się skorzystać z usług …
6 pozytywnych zwrotów, które powinien przeczytać lub usłyszeć Twój klient
Potencjalny czas czytania: 3 minuty Dlaczego pozytywne komunikaty są ważne? Żyjesz w świecie, gdzie większość ludzi się spieszy, robi rzeczy „na czas”, odpisuje na maile w pośpiechu, odpowiada …