Kategorie artykułów

Blog OKIEM KIEROWNICZKI

czyli mój subiektywny punk widzenia na zarządzanie i obsługę klienta

To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłam w trakcie całej kariery zawodowej.

Wierzę, że znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.

Zapraszam!

Najnowsze artykuły

Jak przygotować się do urlopu w biznesie online? Kobieta siedzi na kanapie i ustawia wiadomości urlopowe na komputerze.

Jak przygotować się do urlopu prowadząc biznes online?

Potencjalny czas czytania: 2 minuty Dobrze jest wyjechać na urlop i kompletnie odciąć się od pracy. Jednak czy to możliwe prowadząc biznes online? Owszem, ale najpierw warto zadbać o kilka tematów. Dzięki …

pokaż więcej
Zarządzanie projektami we własnym biznesie -Okiem Kierowniczki - wpis blogowy

Zarządzanie projektami we własnym biznesie

Potencjalny czas czytania: 3 minuty Postanowiłam napisać ten artykuł, aby przedstawić Ci mój sposób na organizację pracy w biznesie. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że prowadzenie własnego, małego biznesu …

pokaż więcej
Lubię poniedziałki - post blogowy o tym jak dobrze zacząć tydzień.

Lubię poniedziałki, a Ty?

Potencjalny czas czytania: 2 minuty Lubię poniedziałki, serio! Wiem, że niektórym osobom trudno jest w to uwierzyć, ale tak naprawdę jest. Dawniej na samą myśl o poniedziałku mroziło mi krew w żyłach. Poniedziałek nie kojarzył …

pokaż więcej
Jak radzić sobie z trudnym klientem - blog okiem Kierowniczki

Jak radzić sobie z trudnym klientem – zmień perspektywę!

Potencjalny czas czytania: 3 minuty Najczęściej zadawanym pytaniem w kontekście obsługi i wsparcia klienta, jest jak radzić sobie z trudnym odbiorcą. Oczywiście każde dotyczy trochę innego aspektu tego …

pokaż więcej
Mapa podróży klientów - sprawdź jak ją projektować i jakie korzyści ze sobą niesie.

Mapa podróży klienta

Potencjalny czas czytania: 3 minuty Wyobraź sobie, że chcesz wyjechać w wakacyjną podróż. Na razie nie wiesz gdzie chcesz jechać, co chcesz zwiedzać i jak odpoczywać. Dlatego decydujesz się skorzystać z usług …

pokaż więcej
Pozytywne komunikaty, które powinien usłyszeć Twój Klient_Okiem Kierowniczki

6 pozytywnych zwrotów, które powinien przeczytać lub usłyszeć Twój klient

Potencjalny czas czytania: 3 minuty Dlaczego pozytywne komunikaty są ważne?   Żyjesz w świecie, gdzie większość ludzi się spieszy, robi rzeczy „na czas”, odpisuje na maile w pośpiechu, odpowiada …

pokaż więcej
Shopping Cart
Scroll to Top