Kategorie artykułów

Blog okiem Kierowniczki

czyli mój subiektywny punk widzenia na zarządzanie i obsługę klienta

To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłam w trakcie całej kariery zawodowej.

Wierzę, że znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.

Zapraszam!

Najnowsze artykuły

Czego nauczyłam się prowadząc biznes - 6 lekcji na blogu

Czego nauczyłam się prowadząc biznes

Niedawno minęła mi piąta rocznica pracy we własnym biznesie. Przyznam, że niejednokrotnie zastanawiałam się czy nadaję się do prowadzenia biznesu. Wielokrotnie rozważałam czy powinnam wrócić na etat. …

pokaż więcej
Jak przygotować się do urlopu w biznesie online? Kobieta siedzi na kanapie i ustawia wiadomości urlopowe na komputerze.

Jak przygotować się do urlopu prowadząc biznes online?

Dobrze jest wyjechać na urlop i kompletnie odciąć się od pracy. Jednak czy to możliwe prowadząc biznes online? Owszem, ale najpierw warto zadbać o kilka tematów. Dzięki …

pokaż więcej
Zarządzanie projektami we własnym biznesie -Okiem Kierowniczki - wpis blogowy

Zarządzanie projektami we własnym biznesie

Postanowiłam napisać ten artykuł, aby przedstawić Ci mój sposób na organizację pracy w biznesie. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że prowadzenie własnego, małego biznesu …

pokaż więcej
Lubię poniedziałki - post blogowy o tym jak dobrze zacząć tydzień.

Lubię poniedziałki, a Ty?

Lubię poniedziałki, serio! Wiem, że niektórym osobom trudno jest w to uwierzyć, ale tak naprawdę jest. Dawniej na samą myśl o poniedziałku mroziło mi krew w żyłach. Poniedziałek nie kojarzył …

pokaż więcej
Jak radzić sobie z trudnym klientem - blog okiem Kierowniczki

Jak radzić sobie z trudnym klientem – zmień perspektywę!

Najczęściej zadawanym pytaniem w kontekście obsługi i wsparcia klienta, jest jak radzić sobie z trudnym odbiorcą. Oczywiście każde dotyczy trochę innego aspektu tego …

pokaż więcej
Mapa podróży klientów - sprawdź jak ją projektować i jakie korzyści ze sobą niesie.

Mapa podróży klienta

Wyobraź sobie, że chcesz wyjechać w wakacyjną podróż. Na razie nie wiesz gdzie chcesz jechać, co chcesz zwiedzać i jak odpoczywać. Dlatego decydujesz się skorzystać z usług …

pokaż więcej
Shopping Cart
Scroll to Top