Chcesz wydać produkt cyfrowy?

Sprawdź jak mogę Ci pomóc.

Od 2019 roku prowadzę działalność, w której wspieram moich Klientów w wydawaniu produktów cyfrowych. Webinary, kursy online czy ebooki to produkty, dzięki którym biznes może przynosić stały dochód.

Jeśli masz wiedzę, którą dzielisz się ze swoimi klientami lub obserwatorami to warto rozważyć przekształcenie jej w produkt cyfrowy i sprzedaż.

Pomogę Ci w całym procesie od pomysłu poprzez realizację, aż do premiery. Skorzystasz z całej mojej wiedzy i doświadczenia. Jeśli zechcesz możemy połączyć to ze wsparciem technicznym. 

Umów się na wstępną rozmowę i podziel się swoją wiedzą z innymi!

Czym są produkty cyfrowe?

WEBINAR

Prelekcja w formie wideo na wybrany temat.

Do webinaru można dodać uzupełniające materiały, które będą dopełnieniem omawianego tematu.

Ebook

Publikacja treści pisanej w formie PDF.

To odpowiednik wszelkich drukowanych publikacji np. książek, zeszytu ćwiczeń czy czasopisma.

kurs online

Najczęściej to połączenie treści pisemnych i wideo. 

Kurs online możne być emailowy (wysyłany cyklicznie) lub osadzony na platformie.

Jak mogę Ci pomóc?

Wydanie produktu cyfrowego czy treści cyfrowej wydaje się dość proste. Jeśli robisz to pierwszy raz to okazuje się, że to bardzo bardzo złożony proces. Należy pamiętać o wielu aspektach technicznych, operacyjnych, formalnych oraz księgowo-prawnych.

Oczywiście, większość informacji można znaleźć w Internecie, wystarczy poszukać. Jeśli jednak szkoda Ci na to czasu, umów się ze mną. Dostaniesz ode mnie KNOW-HOW całego procesu.

PRZYKŁADY REALIZACJI

Sprawdź formy współpracy

konsultacja MERYTORYCZNA

2 godzinna konsultacja,

→ omawiamy wszystkie etapy projektu wydania produktu lub treści cyfrowej,

→ określamy niezbędne zasoby (ludzkie, techniczne, czasowe),

wybieramy dostępne i skuteczne rozwiązania.

W ciągu 3 dni roboczych po konsultacji otrzymasz wiadomość e-mail z podsumowaniem rozmowy, z listą omawianych etapów projektu, niezbędnych zasobów i wybranych rozwiązań.

wsparcie operacyjne

→ na początku 2 godzinna konsultacja w celu omówienia założeń projektu,

→ przygotowanie harmonogramu zadań,

nadzorowanie realizacji zadań,

→ cykliczne spotkania (rozmowy online lub telefoniczne) monitorujące postęp projektu,

→ wsparcie i motywacja na każdym etapie projektu.

Szczegóły współpracy ustalane są indywidualnie, w trakcie wstępnej, bezpłatnej rozmowy.

wsparcie techniczno-operacyjne

→ na początku 2 godzinna konsultacja w celu omówienia założeń projektu,

→ przygotowanie harmonogramu zadań,

wykonywanie zadań technicznych niezbędnych do realizacji projektu,

→ raportowanie stanu realizacji projektu w trakcie cyklicznych spotkań,

→ koordynacja i komunikacja zadań zleconych podwykonawcom, członkom zespołu,

→ wsparcie i motywacja na każdym etapie projektu.

Szczegóły współpracy ustalane są indywidualnie, w trakcie wstępnej, bezpłatnej rozmowy.

Co mnie wyróżnia?

Ola Osewska-Maj

Pytania i odpowiedzi

Nie, nie pracuję na wyłączność. Zazwyczaj współpracuję z 2-3 klientami jednocześnie. Zależy mi na wysokiej jakości obsługi/współpracy, dlatego projekty dobieram tak, by każdemu z klientów, oraz sobie, zapewnić pełen komfort współpracy.

Najczęściej dostosowuję się do klientów i korzystam z narzędzi, z których oni korzystają. Jeśli widzę potrzebę wprowadzenia jakiegoś narzędzia lub zmiany obecnie stosowanego, proponuję je klientowi.

Moim celem jest wsparcie, ale również, zoptymalizowanie i usprawnienie pracy moich klientów.

Tak, wystawiam faktury VAT. Jeśli prowadzisz firmę, możesz wrzucić ją w koszty.

Shopping Cart
Scroll to Top