Blog okiem Kierowniczki

czyli mój subiektywny punkt widzenia na zarządzanie, obsługę klienta oraz prowadzenie biznesu online.

To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem.

Znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.

Zapraszam!

Najnowsze artykuły

odpoczynek a nadopiekunczosc okiem kierowniczki

Jak odnalazłam work-life balance

Wizja pracy Niektórym się wydaję, że będąc Kierownikiem bądź przełożonym to ma się super życie. Taki kierownik deleguje zadania, jedzie na urlop (zawsze do ciepłych ...

pokaż więcej
Okiem Kierowniczki - Szefie angazuj zespol - recenzja

Recenzja książki „Szefie angażuj zespół” Roberta Zycha

Angażowanie pracowników Z doświadczenia wiem, że trzeba włożyć wiele wysiłku w angażowanie pracowników. Idealnie byłoby gdyby, zespół chciał angażować się w pracy, nie mniej niż ...

pokaż więcej
trudny klient wierny fan okiem kierowniczki

Trudny klient = wierny fan – jak tego dokonać?

Kim w zasadzie jest trudny klient, klient konfliktowy, klient problematyczny? Ma wiele określeń, jednak ciągle chodzi o CZŁOWIEKA. Człowieka, który kontaktuje się z naszą ...

pokaż więcej
kocham moja prace okiem kierowniczki

Kocham moją pracę!

Może to Ci się wyda banalne lub wręcz naiwne, ale tak jest. Bez ściemy. Tym bardziej boli fakt, że odchodzę. Tak…, dokładnie z końcem tego miesiąca moja ...

pokaż więcej
telefoniczna obsluga klienta okiem kierowniczki

ABC telefonicznej obsługi klienta

“Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną jak się dzięki Tobie poczuli” – Maya Angelou W dzisiejszych czasach, telefoniczna ...

pokaż więcej
spelniam marzenia okiem kierowniczki

Spełniam marzenia!

I kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat potajemnie sprzyja Twojemu pragnieniu – Paulo Coelho Spełniasz swoje marzenia? Ja spełniam marzenia każdego dnia. ...

pokaż więcej
Shopping Cart
Scroll to Top