Kategorie artykułów

Blog OKIEM KIEROWNICZKI

czyli mój subiektywny punk widzenia na zarządzanie i obsługę klienta

To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłam w trakcie całej kariery zawodowej.

Wierzę, że znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.

Zapraszam!

Najnowsze artykuły

trudny klient wierny fan okiem kierowniczki

Trudny klient = wierny fan – jak tego dokonać?

Kim w zasadzie jest trudny klient, klient konfliktowy, klient problematyczny? Ma wiele określeń, jednak ciągle chodzi o CZŁOWIEKA. Człowieka, który kontaktuje się z naszą …

pokaż więcej
kocham moja prace okiem kierowniczki

Kocham moją pracę!

Może to Ci się wyda banalne lub wręcz naiwne, ale tak jest. Bez ściemy. Tym bardziej boli fakt, że odchodzę. Tak…, dokładnie z końcem tego miesiąca moja …

pokaż więcej
telefoniczna obsluga klienta okiem kierowniczki

ABC telefonicznej obsługi klienta

“Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną jak się dzięki Tobie poczuli” – Maya Angelou W dzisiejszych czasach, telefoniczna …

pokaż więcej
spelniam marzenia okiem kierowniczki

Spełniam marzenia!

I kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat potajemnie sprzyja Twojemu pragnieniu – Paulo Coelho Spełniasz swoje marzenia? Ja spełniam marzenia każdego dnia. …

pokaż więcej
Jak radzić sobie z konfliktem w zespole - wskazówki

Jak radzić sobie z konfliktem w zespole?

Jak powszechnie wiadomo, każdy z nas jest inny, ma swoje zdanie, swój punkt widzenia na różne tematy. Żadna filozofia, samo życie. Stąd najczęściej …

pokaż więcej
komunikacja w zespole okiem kierowniczki

Komunikacja w zespole – 8 pomysłów na sprawną komunikację

8 pomysłów na wartki dialog w zespole Komunikacja jest niezbędną, kluczową umiejętnością w naszym codziennym życiu. Tak samo jest w pracy, jest ona istotna w budowaniu …

pokaż więcej
Shopping Cart
Scroll to Top