Kategorie artykułów
Blog OKIEM KIEROWNICZKI
czyli mój subiektywny punk widzenia na zarządzanie i obsługę klienta.
To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłam w trakcie całej kariery zawodowej.
Wierzę, że znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.
Zapraszam!
Najnowsze artykuły
Jak kierować zespołem, w którym wyrosłam?
Potencjalny czas czytania: 3 minuty Trudne początki Do dziś pamiętam ten paraliżujący strach o to jak sobie poradzę kierując TYM zespołem. W końcu wszyscy razem zaczynaliśmy pracę, dodatkowo to, …
Recenzja książki „Everest lidera” Anny Sarnackiej-Smith
Potencjalny czas czytania: 3 minuty Kolejna książka o kierowaniu zespołem i przywództwie… Sięgając po literaturę biznesową często zastanawiam się czy to będzie kolejna (nudna) pozycja przepełniona teorią i pustymi sloganami “Nie …
Recenzja książki „Klient w centrum uwagi” Roberta Zycha
Potencjalny czas czytania: 2 minuty Moja specjalizacja to obsługa klienta. Mam 15 – letnie doświadczenie w tej dziedzinie. Ciekawa byłam jak wyglądają działania w obsłudze klienta, z perspektywy kogoś innego, …
Jak odnalazłam work-life balance
Potencjalny czas czytania: 3 minuty Wizja pracy Niektórym się wydaję, że będąc Kierownikiem bądź przełożonym to ma się super życie. Taki kierownik deleguje zadania, jedzie na urlop (zawsze do ciepłych …
Recenzja książki „Szefie angażuj zespół” Roberta Zycha
Potencjalny czas czytania: 2 minuty Angażowanie pracowników Z doświadczenia wiem, że trzeba włożyć wiele wysiłku w angażowanie pracowników. Idealnie byłoby gdyby, zespół chciał angażować się w pracy, nie mniej niż …
Trudny klient = wierny fan – jak tego dokonać?
Potencjalny czas czytania: 3 minuty Kim w zasadzie jest trudny klient, klient konfliktowy, klient problematyczny? Ma wiele określeń, jednak ciągle chodzi o CZŁOWIEKA. Człowieka, który kontaktuje się z naszą …