Blog okiem Kierowniczki

czyli mój subiektywny punkt widzenia na zarządzanie, obsługę klienta oraz prowadzenie biznesu online.

To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem.

Znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.

Zapraszam!

Najnowsze artykuły

trudne decyzje w kierowaniu zespolem

Decyzje, decyzje, decyzje…

Podejmowanie decyzji nie jest łatwe. Tym bardziej, jeżeli jesteśmy zmuszeni decydować o losie bądź sytuacji, działaniach związanych z przyszłością naszego zespołu. O ile decyzja ...

pokaż więcej
asertywnosc - Jak nie ulegac naciskom Klienta - okiemkierowniczki

Jak być asertywnym i nie ulegać naciskom klienta

Jeśli pracujesz z klientami, to jestem pewna, że nie raz zdarzyła Ci się sytuacja, w której klient długo nalegał, próbując zyskać coś dodatkowego. Ba! Mogę się nawet ...

pokaż więcej
Krok do idealnej obslugi Klienta - zasada 2 xUSA

Zrób krok w stronę idealnej obsługi klienta – metoda 2 razy USA

Zapewne już wiesz, jak ważną rolę odgrywa jakość obsługi klienta w biznesie. Może wynieść biznes na wyżyny, ale równie dobrze potrafi go pogrążyć. Zrób ...

pokaż więcej
Jak kierować zespołem, w którym wyrosłam?

Jak kierować zespołem, w którym wyrosłam?

Trudne początki Do dziś pamiętam ten paraliżujący strach o to jak sobie poradzę kierując TYM zespołem. W końcu wszyscy razem zaczynaliśmy pracę, dodatkowo to, ...

pokaż więcej
Everest Lidera Anna Sarnacka-Smith recenzja

Recenzja książki „Everest lidera” Anny Sarnackiej-Smith

Kolejna książka o kierowaniu zespołem i przywództwie… Sięgając po literaturę biznesową często zastanawiam się czy to będzie kolejna (nudna) pozycja przepełniona teorią i pustymi sloganami “Nie ...

pokaż więcej
Klient w centrum uwagi Robert Zych

Recenzja książki „Klient w centrum uwagi” Roberta Zycha

Moja specjalizacja to obsługa klienta. Mam 15 – letnie doświadczenie w tej dziedzinie. Ciekawa byłam jak wyglądają działania w obsłudze klienta, z perspektywy kogoś innego, ...

pokaż więcej
Shopping Cart
Scroll to Top