Blog okiem Kierowniczki
czyli mój subiektywny punkt widzenia na zarządzanie, obsługę klienta oraz prowadzenie biznesu online.
To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem.
Znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.
Zapraszam!
Najnowsze artykuły
Decyzje, decyzje, decyzje…
Podejmowanie decyzji nie jest łatwe. Tym bardziej, jeżeli jesteśmy zmuszeni decydować o losie bądź sytuacji, działaniach związanych z przyszłością naszego zespołu. O ile decyzja ...
Jak być asertywnym i nie ulegać naciskom klienta
Jeśli pracujesz z klientami, to jestem pewna, że nie raz zdarzyła Ci się sytuacja, w której klient długo nalegał, próbując zyskać coś dodatkowego. Ba! Mogę się nawet ...
Zrób krok w stronę idealnej obsługi klienta – metoda 2 razy USA
Zapewne już wiesz, jak ważną rolę odgrywa jakość obsługi klienta w biznesie. Może wynieść biznes na wyżyny, ale równie dobrze potrafi go pogrążyć. Zrób ...
Jak kierować zespołem, w którym wyrosłam?
Trudne początki Do dziś pamiętam ten paraliżujący strach o to jak sobie poradzę kierując TYM zespołem. W końcu wszyscy razem zaczynaliśmy pracę, dodatkowo to, ...
Recenzja książki „Everest lidera” Anny Sarnackiej-Smith
Kolejna książka o kierowaniu zespołem i przywództwie… Sięgając po literaturę biznesową często zastanawiam się czy to będzie kolejna (nudna) pozycja przepełniona teorią i pustymi sloganami “Nie ...
Recenzja książki „Klient w centrum uwagi” Roberta Zycha
Moja specjalizacja to obsługa klienta. Mam 15 – letnie doświadczenie w tej dziedzinie. Ciekawa byłam jak wyglądają działania w obsłudze klienta, z perspektywy kogoś innego, ...


Zapisz się na newsletter i odbierz premię
Zapisując się na mój newsletter otrzymasz za darmo e-book "Lista narzędzi przydatnych przy tworzeniu i wydawaniu e-booka"
Jeszcze tylko jeden krok!
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i potwierdź zapis na newsletter.
Zaraz potem odbierzesz e-book.