Blog okiem Kierowniczki
czyli mój subiektywny punkt widzenia na zarządzanie, obsługę klienta oraz prowadzenie biznesu online.
To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem.
Znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.
Zapraszam!
Najnowsze artykuły
Po co i jak tworzyć harmonogram, grafik czasu pracy
Przede wszystkim po to, żeby monitorować czas pracy członków zespołu. I nie mówię tutaj o bezwzględnym śledzeniu pracowników, rozliczaniu ich z każdej minuty (choć jeśli rozliczacie ...
Decyzje, decyzje, decyzje…
Podejmowanie decyzji nie jest łatwe. Tym bardziej, jeżeli jesteśmy zmuszeni decydować o losie bądź sytuacji, działaniach związanych z przyszłością naszego zespołu. O ile decyzja ...
Jak być asertywnym i nie ulegać naciskom klienta
Jeśli pracujesz z klientami, to jestem pewna, że nie raz zdarzyła Ci się sytuacja, w której klient długo nalegał, próbując zyskać coś dodatkowego. Ba! Mogę się nawet ...
Zrób krok w stronę idealnej obsługi klienta – metoda 2 razy USA
Zapewne już wiesz, jak ważną rolę odgrywa jakość obsługi klienta w biznesie. Może wynieść biznes na wyżyny, ale równie dobrze potrafi go pogrążyć. Zrób ...
Jak kierować zespołem, w którym wyrosłam?
Trudne początki Do dziś pamiętam ten paraliżujący strach o to jak sobie poradzę kierując TYM zespołem. W końcu wszyscy razem zaczynaliśmy pracę, dodatkowo to, ...
Recenzja książki „Everest lidera” Anny Sarnackiej-Smith
Kolejna książka o kierowaniu zespołem i przywództwie… Sięgając po literaturę biznesową często zastanawiam się czy to będzie kolejna (nudna) pozycja przepełniona teorią i pustymi sloganami “Nie ...

Zapisz się na newsletter i odbierz premię
Zapisując się na mój newsletter otrzymasz za darmo e-book "Lista narzędzi przydatnych przy tworzeniu i wydawaniu e-booka"
Jeszcze tylko jeden krok!
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i potwierdź zapis na newsletter.
Zaraz potem odbierzesz e-book.