Blog okiem Kierowniczki
czyli mój subiektywny punkt widzenia na zarządzanie, obsługę klienta oraz prowadzenie biznesu online.
To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem.
Znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.
Zapraszam!
Najnowsze artykuły
Zrób krok w stronę idealnej obsługi klienta – metoda 2 razy USA
Zapewne już wiesz, jak ważną rolę odgrywa jakość obsługi klienta w biznesie. Może wynieść biznes na wyżyny, ale równie dobrze potrafi go pogrążyć. Zrób …
Jak kierować zespołem, w którym wyrosłam?
Trudne początki Do dziś pamiętam ten paraliżujący strach o to jak sobie poradzę kierując TYM zespołem. W końcu wszyscy razem zaczynaliśmy pracę, dodatkowo to, …
Recenzja książki „Everest lidera” Anny Sarnackiej-Smith
Kolejna książka o kierowaniu zespołem i przywództwie… Sięgając po literaturę biznesową często zastanawiam się czy to będzie kolejna (nudna) pozycja przepełniona teorią i pustymi sloganami “Nie …
Recenzja książki „Klient w centrum uwagi” Roberta Zycha
Moja specjalizacja to obsługa klienta. Mam 15 – letnie doświadczenie w tej dziedzinie. Ciekawa byłam jak wyglądają działania w obsłudze klienta, z perspektywy kogoś innego, …
Jak odnalazłam work-life balance
Wizja pracy Niektórym się wydaję, że będąc Kierownikiem bądź przełożonym to ma się super życie. Taki kierownik deleguje zadania, jedzie na urlop (zawsze do ciepłych …
Recenzja książki „Szefie angażuj zespół” Roberta Zycha
Angażowanie pracowników Z doświadczenia wiem, że trzeba włożyć wiele wysiłku w angażowanie pracowników. Idealnie byłoby gdyby, zespół chciał angażować się w pracy, nie mniej niż …
Zapisz się na newsletter i odbierz premię
Zapisując się na mój newsletter otrzymasz za darmo e-book "Lista narzędzi przydatnych przy tworzeniu i wydawaniu e-booka"
Jeszcze tylko jeden krok!
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i potwierdź zapis na newsletter.
Zaraz potem odbierzesz e-book.