Kategorie artykułów

Blog OKIEM KIEROWNICZKI

czyli mój subiektywny punk widzenia na zarządzanie i obsługę klienta

To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłam w trakcie całej kariery zawodowej.

Wierzę, że znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.

Zapraszam!

Najnowsze artykuły

Krok do idealnej obslugi Klienta - zasada 2 xUSA

Zrób krok w stronę idealnej obsługi klienta – metoda 2 razy USA

Zapewne już wiesz, jak ważną rolę odgrywa jakość obsługi klienta w biznesie. Może wynieść biznes na wyżyny, ale równie dobrze potrafi go pogrążyć. Zrób …

pokaż więcej
Jak kierować zespołem, w którym wyrosłam?

Jak kierować zespołem, w którym wyrosłam?

Trudne początki Do dziś pamiętam ten paraliżujący strach o to jak sobie poradzę kierując TYM zespołem. W końcu wszyscy razem zaczynaliśmy pracę, dodatkowo to, …

pokaż więcej
Everest Lidera Anna Sarnacka-Smith recenzja

Recenzja książki „Everest lidera” Anny Sarnackiej-Smith

Kolejna książka o kierowaniu zespołem i przywództwie… Sięgając po literaturę biznesową często zastanawiam się czy to będzie kolejna (nudna) pozycja przepełniona teorią i pustymi sloganami “Nie …

pokaż więcej
Klient w centrum uwagi Robert Zych

Recenzja książki „Klient w centrum uwagi” Roberta Zycha

Moja specjalizacja to obsługa klienta. Mam 15 – letnie doświadczenie w tej dziedzinie. Ciekawa byłam jak wyglądają działania w obsłudze klienta, z perspektywy kogoś innego, …

pokaż więcej
odpoczynek a nadopiekunczosc okiem kierowniczki

Jak odnalazłam work-life balance

Wizja pracy Niektórym się wydaję, że będąc Kierownikiem bądź przełożonym to ma się super życie. Taki kierownik deleguje zadania, jedzie na urlop (zawsze do ciepłych …

pokaż więcej
Okiem Kierowniczki - Szefie angazuj zespol - recenzja

Recenzja książki „Szefie angażuj zespół” Roberta Zycha

Angażowanie pracowników Z doświadczenia wiem, że trzeba włożyć wiele wysiłku w angażowanie pracowników. Idealnie byłoby gdyby, zespół chciał angażować się w pracy, nie mniej niż …

pokaż więcej
Shopping Cart
Scroll to Top