Kategorie artykułów

Blog OKIEM KIEROWNICZKI

czyli mój subiektywny punk widzenia na zarządzanie i obsługę klienta

To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłam w trakcie całej kariery zawodowej.

Wierzę, że znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.

Zapraszam!

Najnowsze artykuły

Pozytywne komunikaty, które powinien usłyszeć Twój Klient_Okiem Kierowniczki

6 pozytywnych zwrotów, które powinien przeczytać lub usłyszeć Twój klient

Dlaczego pozytywne komunikaty są ważne?   Żyjesz w świecie, gdzie większość ludzi się spieszy, robi rzeczy „na czas”, odpisuje na maile w pośpiechu, odpowiada …

pokaż więcej
Priorytety - jak je nadawać zadaniom?

Sprawy ważne i ważniejsze, czyli priorytety

O priorytetach pisałam już w artykule o delegowaniu zadań. Ten temat wraca jednak do mnie niczym bumerang. W trakcie konsultacji z organizacji i planowania moi klienci bardzo …

pokaż więcej
Cechy jakie powinien mieć pracownik obsługi Klienta

Lista cech jakie powinien mieć pracownik obsługi klienta

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zastanawiać, czy każdy może pracować w obsłudze klienta? Taka praca jest naprawdę wymagająca. Ci, którzy nigdy tego nie doświadczyli, mają z reguły …

pokaż więcej
jak budowac pozycje lidera

Jak budować pozycję lidera

Czy jestem właściwą osobą, żeby pisać o tym, jak zostać liderem? Dlaczego nie?! Pewnie znajdą się takie głosy, które powiedzą, że absolutnie NIE. Wiem …

pokaż więcej
Co warto wiedzieć o procedurach w firmie?

Procedury – co warto wiedzieć

Co warto wiedzieć o procedurach w firmie? W dzisiejszych czasach procedury wspierają i ułatwiają pracę.Dlaczego warto je tworzyć? Zapraszam do wpisu.

pokaż więcej
Mam czas, czyli jak zarządzam sobą w czasie

Zarządzam sobą w czasie, czyli o tym czy mam czas na wszystko

W internecie można znaleźć naprawdę sporo informacji na temat zarządzania sobą w czasie. Dla chcącego nic trudnego, wystarczy teorię zamienić w praktykę i efekt gotowy. …

pokaż więcej
Shopping Cart
Scroll to Top