Blog okiem Kierowniczki
czyli mój subiektywny punkt widzenia na zarządzanie, obsługę klienta oraz prowadzenie biznesu online.
To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem.
Znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.
Zapraszam!
Najnowsze artykuły
Lubię poniedziałki, a Ty?
Lubię poniedziałki, serio! Wiem, że niektórym osobom trudno jest w to uwierzyć, ale tak naprawdę jest. Dawniej na samą myśl o poniedziałku mroziło mi krew w żyłach. Poniedziałek nie kojarzył ...
Jak radzić sobie z trudnym klientem – zmień perspektywę!
Najczęściej zadawanym pytaniem w kontekście obsługi i wsparcia klienta, jest jak radzić sobie z trudnym odbiorcą. Oczywiście każde dotyczy trochę innego aspektu tego ...
Mapa podróży klienta
Wyobraź sobie, że chcesz wyjechać w wakacyjną podróż. Na razie nie wiesz gdzie chcesz jechać, co chcesz zwiedzać i jak odpoczywać. Dlatego decydujesz się skorzystać z usług ...
6 pozytywnych zwrotów, które powinien przeczytać lub usłyszeć Twój klient
Dlaczego pozytywne komunikaty są ważne? Żyjesz w świecie, gdzie większość ludzi się spieszy, robi rzeczy „na czas”, odpisuje na maile w pośpiechu, odpowiada ...
Sprawy ważne i ważniejsze, czyli priorytety
O priorytetach pisałam już w artykule o delegowaniu zadań. Ten temat wraca jednak do mnie niczym bumerang. W trakcie konsultacji z organizacji i planowania moi klienci bardzo ...
Lista cech jakie powinien mieć pracownik obsługi klienta
Czy zdarzyło Ci się kiedyś zastanawiać, czy każdy może pracować w obsłudze klienta? Taka praca jest naprawdę wymagająca. Ci, którzy nigdy tego nie doświadczyli, mają z reguły ...

Zapisz się na newsletter i odbierz premię
Zapisując się na mój newsletter otrzymasz za darmo e-book "Lista narzędzi przydatnych przy tworzeniu i wydawaniu e-booka"
Jeszcze tylko jeden krok!
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i potwierdź zapis na newsletter.
Zaraz potem odbierzesz e-book.