Kategorie artykułów
Blog OKIEM KIEROWNICZKI
czyli mój subiektywny punk widzenia na zarządzanie i obsługę klienta.
To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłam w trakcie całej kariery zawodowej.
Wierzę, że znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.
Zapraszam!
Najnowsze artykuły
Dbanie o relacje z klientami to bułka z masłem
Jak to jest, że potrafimy dbać o relacje z rodziną i znajomymi, a dbanie o relacje z klientami przyprawia nas o ból głowy? Zastanawiamy się jak to robić ? A przecież …
Pozytywny wizerunek firmy dzięki obsłudze klienta
To nic nie kosztuje! Przeczytaj, zainspiruj się, stwórz plan i działaj! Buduj pozytywy wizerunek Twojej firmy, zacznij już dziś!
Jak motywować pracowników w Polsce
Tytuł tego artykułu miał nosić nazwę „Jak motywować pracowników” i miał opisywać uniwersalne sposoby motywowania, te materialne i niematerialne. Zanim jednak siadłam do napisania …
Po co i jak tworzyć harmonogram, grafik czasu pracy
Przede wszystkim po to, żeby monitorować czas pracy członków zespołu. I nie mówię tutaj o bezwzględnym śledzeniu pracowników, rozliczaniu ich z każdej minuty (choć jeśli rozliczacie …
Decyzje, decyzje, decyzje…
Podejmowanie decyzji nie jest łatwe. Tym bardziej, jeżeli jesteśmy zmuszeni decydować o losie bądź sytuacji, działaniach związanych z przyszłością naszego zespołu. O ile decyzja …
Jak być asertywnym i nie ulegać naciskom klienta
Jeśli pracujesz z klientami, to jestem pewna, że nie raz zdarzyła Ci się sytuacja, w której klient długo nalegał, próbując zyskać coś dodatkowego. Ba! Mogę się nawet …
Zapisz się na newsletter
Dzięki temu będziesz otrzymywać listy od Kierowniczki. Będę Cię informować o nowych wpisach na blogu, skutecznych rozwiązaniach czy mojej ofercie np. bezpłatnych wyzwaniach.
Listy piszę tylko wtedy, gdy mam coś konkretnego do przekazania.
Jeszcze tylko chwila!
Odbierz pocztę, znajdź wiadomość ode mnie i potwierdź zapis na otrzymywanie listów ode mnie (tego wymaga prawo).