Kategorie artykułów

Blog OKIEM KIEROWNICZKI

czyli mój subiektywny punk widzenia na zarządzanie i obsługę klienta

To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłam w trakcie całej kariery zawodowej.

Wierzę, że znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.

Zapraszam!

Najnowsze artykuły

Pozytywny wizerunek firmy

Pozytywny wizerunek firmy dzięki obsłudze klienta

Potencjalny czas czytania: 3 minuty To nic nie kosztuje! Przeczytaj, zainspiruj się, stwórz plan i działaj! Buduj pozytywy wizerunek Twojej firmy, zacznij już dziś!

pokaż więcej
motywowanie pracownikow w polsce

Jak motywować pracowników w Polsce

Potencjalny czas czytania: 3 minuty Tytuł tego artykułu miał nosić nazwę „Jak motywować pracowników” i miał opisywać uniwersalne sposoby motywowania, te materialne i niematerialne. Zanim jednak siadłam do napisania …

pokaż więcej

Po co i jak tworzyć harmonogram, grafik czasu pracy

Potencjalny czas czytania: 3 minuty Przede wszystkim po to, żeby monitorować czas pracy członków zespołu. I nie mówię tutaj o bezwzględnym śledzeniu pracowników, rozliczaniu ich z każdej minuty (choć jeśli rozliczacie …

pokaż więcej
trudne decyzje w kierowaniu zespolem

Decyzje, decyzje, decyzje…

Potencjalny czas czytania: 3 minuty Podejmowanie decyzji nie jest łatwe. Tym bardziej, jeżeli jesteśmy zmuszeni decydować o losie bądź sytuacji, działaniach związanych z przyszłością naszego zespołu. O ile decyzja …

pokaż więcej
asertywnosc - Jak nie ulegac naciskom Klienta - okiemkierowniczki

Jak być asertywnym i nie ulegać naciskom klienta

Potencjalny czas czytania: 3 minuty Jeśli pracujesz z klientami, to jestem pewna, że nie raz zdarzyła Ci się sytuacja, w której klient długo nalegał, próbując zyskać coś dodatkowego. Ba! Mogę się nawet …

pokaż więcej
Krok do idealnej obslugi Klienta - zasada 2 xUSA

Zrób krok w stronę idealnej obsługi klienta – metoda 2 razy USA

Potencjalny czas czytania: < 1 minuta Zapewne już wiesz, jak ważną rolę odgrywa jakość obsługi klienta w biznesie. Może wynieść biznes na wyżyny, ale równie dobrze potrafi go pogrążyć. Zrób …

pokaż więcej
Shopping Cart
Scroll to Top