Blog okiem Kierowniczki
czyli mój subiektywny punkt widzenia na zarządzanie, obsługę klienta oraz prowadzenie biznesu online.
To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem.
Znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.
Zapraszam!
Najnowsze artykuły
Zarządzam sobą w czasie, czyli o tym czy mam czas na wszystko
W internecie można znaleźć naprawdę sporo informacji na temat zarządzania sobą w czasie. Dla chcącego nic trudnego, wystarczy teorię zamienić w praktykę i efekt gotowy. ...
Dbanie o relacje z klientami to bułka z masłem
Jak to jest, że potrafimy dbać o relacje z rodziną i znajomymi, a dbanie o relacje z klientami przyprawia nas o ból głowy? Zastanawiamy się jak to robić ? A przecież ...
Pozytywny wizerunek firmy dzięki obsłudze klienta
To nic nie kosztuje! Przeczytaj, zainspiruj się, stwórz plan i działaj! Buduj pozytywy wizerunek Twojej firmy, zacznij już dziś!
Jak motywować pracowników w Polsce
Tytuł tego artykułu miał nosić nazwę „Jak motywować pracowników” i miał opisywać uniwersalne sposoby motywowania, te materialne i niematerialne. Zanim jednak siadłam do napisania ...
Po co i jak tworzyć harmonogram, grafik czasu pracy
Przede wszystkim po to, żeby monitorować czas pracy członków zespołu. I nie mówię tutaj o bezwzględnym śledzeniu pracowników, rozliczaniu ich z każdej minuty (choć jeśli rozliczacie ...
Decyzje, decyzje, decyzje…
Podejmowanie decyzji nie jest łatwe. Tym bardziej, jeżeli jesteśmy zmuszeni decydować o losie bądź sytuacji, działaniach związanych z przyszłością naszego zespołu. O ile decyzja ...
Zapisz się na newsletter i odbierz premię
Zapisując się na mój newsletter otrzymasz za darmo e-book "Lista narzędzi przydatnych przy tworzeniu i wydawaniu e-booka"
Jeszcze tylko jeden krok!
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i potwierdź zapis na newsletter.
Zaraz potem odbierzesz e-book.