Blog okiem Kierowniczki

czyli mój subiektywny punkt widzenia na zarządzanie, obsługę klienta oraz prowadzenie biznesu online.

To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem.

Znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.

Zapraszam!

Najnowsze artykuły

Mam czas, czyli jak zarządzam sobą w czasie

Zarządzam sobą w czasie, czyli o tym czy mam czas na wszystko

W internecie można znaleźć naprawdę sporo informacji na temat zarządzania sobą w czasie. Dla chcącego nic trudnego, wystarczy teorię zamienić w praktykę i efekt gotowy. ...

pokaż więcej
dbanie o relacje z Klientami Okiemkierowniczki

Dbanie o relacje z klientami to bułka z masłem

Jak to jest, że potrafimy dbać o relacje z rodziną i znajomymi, a dbanie o relacje z klientami przyprawia nas o ból głowy? Zastanawiamy się jak to robić ? A przecież ...

pokaż więcej
Pozytywny wizerunek firmy

Pozytywny wizerunek firmy dzięki obsłudze klienta

To nic nie kosztuje! Przeczytaj, zainspiruj się, stwórz plan i działaj! Buduj pozytywy wizerunek Twojej firmy, zacznij już dziś!

pokaż więcej
motywowanie pracownikow w polsce

Jak motywować pracowników w Polsce

Tytuł tego artykułu miał nosić nazwę „Jak motywować pracowników” i miał opisywać uniwersalne sposoby motywowania, te materialne i niematerialne. Zanim jednak siadłam do napisania ...

pokaż więcej

Po co i jak tworzyć harmonogram, grafik czasu pracy

Przede wszystkim po to, żeby monitorować czas pracy członków zespołu. I nie mówię tutaj o bezwzględnym śledzeniu pracowników, rozliczaniu ich z każdej minuty (choć jeśli rozliczacie ...

pokaż więcej
trudne decyzje w kierowaniu zespolem

Decyzje, decyzje, decyzje…

Podejmowanie decyzji nie jest łatwe. Tym bardziej, jeżeli jesteśmy zmuszeni decydować o losie bądź sytuacji, działaniach związanych z przyszłością naszego zespołu. O ile decyzja ...

pokaż więcej
Shopping Cart
Scroll to Top