Blog okiem Kierowniczki

czyli mój subiektywny punkt widzenia na zarządzanie, obsługę klienta oraz prowadzenie biznesu online.

To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem.

Znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.

Zapraszam!

Najnowsze artykuły

jak budowac pozycje lidera

Jak budować pozycję lidera

Czy jestem właściwą osobą, żeby pisać o tym, jak zostać liderem? Dlaczego nie?! Pewnie znajdą się takie głosy, które powiedzą, że absolutnie NIE. Wiem ...

pokaż więcej
Co warto wiedzieć o procedurach w firmie?

Procedury – co warto wiedzieć

Co warto wiedzieć o procedurach w firmie? W dzisiejszych czasach procedury wspierają i ułatwiają pracę.Dlaczego warto je tworzyć? Zapraszam do ...

pokaż więcej
Mam czas, czyli jak zarządzam sobą w czasie

Zarządzam sobą w czasie, czyli o tym czy mam czas na wszystko

W internecie można znaleźć naprawdę sporo informacji na temat zarządzania sobą w czasie. Dla chcącego nic trudnego, wystarczy teorię zamienić w praktykę i efekt gotowy. ...

pokaż więcej
dbanie o relacje z Klientami Okiemkierowniczki

Dbanie o relacje z klientami to bułka z masłem

Jak to jest, że potrafimy dbać o relacje z rodziną i znajomymi, a dbanie o relacje z klientami przyprawia nas o ból głowy? Zastanawiamy się jak to robić ? A przecież ...

pokaż więcej
Pozytywny wizerunek firmy

Pozytywny wizerunek firmy dzięki obsłudze klienta

To nic nie kosztuje! Przeczytaj, zainspiruj się, stwórz plan i działaj! Buduj pozytywy wizerunek Twojej firmy, zacznij już dziś!

pokaż więcej
motywowanie pracownikow w polsce

Jak motywować pracowników w Polsce

Tytuł tego artykułu miał nosić nazwę „Jak motywować pracowników” i miał opisywać uniwersalne sposoby motywowania, te materialne i niematerialne. Zanim jednak siadłam do napisania ...

pokaż więcej
Shopping Cart
Scroll to Top